REGULAMIN KLUBU
REGULAMIN KLUBU
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług Body Condition Center (dalej: „Klub”), prowadzonego przez Fundację Body Condition Center z siedzibą w Częstochowie, przy ul. Blaise Pascala 40, NIP: 9492271955 (zwana dalej: „Firmą”).
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z platformy sprzedażowej https://bodyconditioncenter3563.wod.guru/dashboard oraz Body Condition Center (dalej: „Klub”). Określa zasady korzystania z Body Condition Center, platformy sprzedażowej oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za pośrednictwem platformy sprzedażowej.
Zajęcia prowadzone są w ramach klubu sportowego Fundacji Body Condition Center. Działalność klubu reguluje regulamin klubu sportowego. Członkowie klubu korzystają z zajęć Fundacji Body Condition Center i jej działalności w ramach wnoszonej opłaty członkowskiej. Każdorazowo, kiedy mowa o klientach lub uczestnikach zajęć należy przez to rozumieć także członków klubu sportowego.
§1 DEFINICJE
- Sprzedawca – Fundacja Body Condition Center z siedzibą w Częstochowie,
przy ul. Blaise Pascala 40, NIP: 9492271955. - Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę ze Sprzedawcą poprzez zakup karnetu, abonamentu, członkostwa lub wejścia jednorazowego.
- Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
- Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług Klubu, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Konsument – należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
- Karta Członkowska – dokument imienny, legitymujący członkostwo w Klubie.
- Karnet – abonament uprawniający Klienta Klubu do korzystania z oferty placówki.
- Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument akceptowany przed pierwszym treningiem.
- Serwis – platforma sprzedażowa wraz ze sklepem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://bodyconditioncenter3563.wod.guru/dashboard .
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach platformy sprzedażowej), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
- Konto – konto Klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu płatności.
- Produkt – dostępna w Serwisie usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
- Logowanie – potwierdzenie tożsamości Klienta zarejestrowanego poprzez podanie adresu e-mail i hasła.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
- Każda osoba, która przebywa w placówce musi posiadać ważny karnet. W przypadku nieposiadania karty upoważniającej do wejścia na teren Klubu jest zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każda karta określa precyzyjnie czas oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych terminach, na określonych w Regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.
- Wykupiony przez Klienta karnet jest imienny i nie może być wykorzystywany przez osoby trzecie. Karnet jest honorowany tylko do daty ważności wystawionej na karnecie i nie podlega przesunięciu. Jedynym wyjątkiem jest sytuacja, w której karnet ulega przesunięciu w przypadku nieobecności trenera, do którego jest ten karnet kupiony, gdy trener jest na urlopie o czas tego urlopu i Klient nie decyduje się na zastępcze treningi. Karnet obowiązuje 30 dni od daty zakupu. Cena karnetu nie uwzględnia ubezpieczenia. Udostępnienie karnetu osobom trzecim stanowi naruszenie Regulaminu.
- Usługi oferowane przez Klub przeznaczone są wyłącznie na użytek własny Klientów i nie mogą być wykorzystywane w części lub całości do jakichkolwiek innych celów, w szczególności w charakterze doradczym lub informacyjnym dla innych osób, a także w celach porównawczych i poglądowych.
- Rozpoczęcie korzystania z Klubu możliwe jest po wcześniejszym uiszczeniu opłat stosownie do rodzaju wybranych usług.
- Klient oświadcza, iż przyjął do wiadomości i rozumie, że do prawidłowego wykonania usług przez Klub niezbędne jest, stosownie do rodzaju danej usługi, należyte współdziałanie Klienta polegające na: bezwzględnym i możliwie najdokładniejszym przestrzeganiu Regulaminu oraz zaleceń personelu Klubu w ramach realizacji usług.
- Klient oświadcza, iż przyjął do wiadomości i rozumie, że treningi oferowane przez Klub, przygotowywane będą w oparciu o stan aktualnej wiedzy naukowej, to jednak ze względu na specyfikę i złożoność ludzkiego organizmu nie gwarantuje osiągnięcia pożądanych przez Klienta efektów.
- Na żądanie klientów, Klub wystawia faktury na kwoty opłat uiszczanych za korzystanie z usług Klub. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić w recepcji Obiektu Body Condition Center przed zapłatą za usługę. Faktury wydawane są w ciągu 7 dni od daty zakupu usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty e-mail lub będą do odebrania w recepcji Klubu zgodnie z wyborem Klienta.
- Klub zastrzega sobie prawo do zmiany cen, godzin otwarcia, harmonogramu zajęć oraz Instruktora/ Trenera Prowadzącego.
- Otrzymanie dostępu do korzystania z Klubu jest równoznaczne z wykupieniem w serwisie w recepcji jednorazowego wejścia lub wybranego abonamentu – zgodnie z obowiązującym cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta Klubu, który otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta z Klubu lub przystępuje do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie deklarował zmian w zapisach.
- Klienci akceptują oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia zaznaczając checkbox na stronie internetowej przy zakupie karnetu, które potwierdzają stan faktyczny i stanowią odrębną deklarację.
- Klient Klubu zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Klubu o zmianie danych osobowych.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
- Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
- Trener/recepcjonista ma prawo nie wpuścić klienta do Klubu na zajęcia, których wcześniej nie opłacił:
- Pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o niewpuszczeniu na teren Klubu lub niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych klientów.
- Pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym momencie prowadzenia zajęć czy przebywania Klienta na zajęciach.
- Klub informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w Klubie, są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
- Klub nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach ani siłowni. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient Klubu deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie członkostwa, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient Klubu taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
- Trener w Body Condition Center prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych figur. Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
- W wypadku, kiedy Klient nie może uczestniczyć w swoich zajęciach, ma prawo odrobić je na grupie wskazanej przez jego trenera prowadzącego. By mieć prawo do odrobienia zajęć, niezbędne jest zgłoszenie nieobecności minimum 24h przed terminem zajęć. Osoby, które nie poinformowały o nieobecności min. 24h przed terminem zajęć nie mają prawa do odrobienia zajęć w tym trybie.
- Body Condition Center zastrzega, iż przedmiotem usługi są rezerwacje terminów na dane zajęcia, polegające na tym, że Klient wykupuje karnet w formie rezerwacji terminu oraz wybranego miejsca na grupie na dane zajęcia. Rezerwacja jest rozumiana jako każdorazowa deklaracja uczestnictwa na zajęciach na wybrany dzień i godzinę. Są to nietypowe zajęcia i posiadają określoną ciągłość, a co za tym idzie, Body Condition Center nie ma możliwości dopisania nowych osób do grup, które już wystartowały, tak więc rezerwacja miejsca jednej osoby nie może być wymieniona na inną osobę, ze względu na wymaganą ciągłość zajęć. Brak obecności powoduje omijanie kluczowych lekcji, które są dedykowane pod kolejne spotkania i podzielone tematycznie. Lekcje można nadrobić poprzez odrabianie zajęć, muszą one jednak zachować swoją ciągłość. W przypadku wykupienia karnetu na 4 wejścia, karnet jest traktowany jako osobna rezerwacja na 4 różne terminy (4 różne lekcje). Po przekroczeniu terminu (daty) karnet i możliwość jego wykorzystania wygasa, a Klient ma prawo odrobić niewykorzystane zajęcia (patrz pkt nr 2.14). Niewykorzystany karnet jest terminowy i nie może przejść na inną osobę, ani na następny miesiąc.
- Odwołanie zajęć później niż 24 godziny przed planowanym terminem treningu może nastąpić tyko z powodów niezależnych od Użytkownika Obiektu, nieszczęśliwych okoliczności (wypadek, kontuzja, nieszczęśliwe zdarzenie).
- Nagłe nieszczęśliwe zdarzenia (wypadek, kontuzja, nieszczęśliwe zdarzenie), które wydarzą się w okresie krótszym niż 24 godziny przed terminem treningu będą rozpatrywane indywidualnie.
- Klient korzystający z zajęć prowadzonych przez trenera zobowiązany jest do punktualnego przychodzenia na zajęcia. W przypadku treningu personalnego Klient wykupuje z góry określoną ilość treningów z trenerem. W przypadku spóźnienia, nie ma możliwości przedłużenia zajęć o czas spóźnienia, a zajęcia ulegają skróceniu (o czas spóźnienia), chyba, że trener prowadzący zdecyduje o przedłużeniu treningu w miarę swoich możliwości czasowych. Każdy trening personalny oraz zajęcia trwają do 60 minut.
- Na zajęcia, Klient jest zobowiązany przychodzić do Klubu z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby zdążył przygotować się do nich i rozpoczął je punktualnie. Nie jest dopuszczalne wchodzenie na salę ćwiczeń grupowych po rozpoczęciu zajęć.
- Klient zobowiązany jest do wcześniejszego zapisywania się na zajęcia zorganizowane i grupowe. Zapisu można dokonać osobiście na recepcji Klubu lub telefonicznie.
- Zajęcia grupowe prowadzone są wyłącznie przez instruktorów współpracujących z Klubem.
- Klienci uczestniczą w zajęciach grupowych na podstawie wcześniej wykupionego karnetu na zajęcia grupowe, który upoważnia tylko do uczestniczenia w zajęciach grupowych. Karnet na zajęcia grupowe obowiązuje 30 dni od daty zakupu.
- Liczba osób, które mogą uczestniczyć w zajęciach grupowych jest ograniczona, uzależniona od możliwości lokalowych i ich specyfiki.
- Klub/trener ma prawo do rozwiązania lub zmiany terminu prowadzenia zajęć po wcześniejszym powiadomieniu o tym Klientów przez ogłoszenie na stronie internetowej Klubu lub mediach społecznościowych.
- Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo Klub usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z Klubem. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.
- Klub może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz oraz z powodu siły wyższej. W sytuacji, gdy zamknięcie Klubu jest zaplanowane, kierownictwo Klubu powiadomi o tym Klientów z 7-dniowym wyprzedzeniem, umieszczając w siedzibie Klubu w miejscu ogólnodostępnym lub drogą elektroniczną (fanpage, mail) stosowną informację na ten temat. W przypadku niezaplanowanego zamknięcia Klubu kierownictwo poinformuje o tym Klientów w możliwie szybkim terminie.
- Każdy Klient Klubu ma dostęp do systemu internetowego WodGuru.
- Każdy Klient Klubu posiada indywidualne, przypisane tylko do niego konto w ramach systemu WodGuru, w związku z czym Klientowi nie wolno podawać swojego loginu lub hasła do systemu WodGuru innym Klientom lub jakimkolwiek innym osobom.
- System WodGuru jest przeznaczony do usprawnienia organizacji Klubu oraz umożliwienia Klientom korzystania ze wszystkich udogodnień Klubu.
- W systemie WodGuru Klient uzyskuje informacje o: posiadanych karnetach oraz datach ich wygaśnięcia; treningach, w których uczestniczył lub uczestniczy; prowadzonej korespondencji w ramach systemu; prowadzonych w ramach Klubu treningach i zajęciach; dokonywanych w ramach systemu płatnościach, posiadanych środkach finansowych oraz przypisanych do konta źródłach płatności; ogłoszeniach i komunikatach publikowanych w ramach systemu przez Klub lub trenera.
- W ramach systemu WodGuru Klient uzyskuje następujące uprawnienia: wprowadzenie i modyfikacja danych w systemie; przeglądanie oferty treningów i zajęć w ramach Klubu; zapisywanie się na treningi i zajęcia w ramach Klubu; dokonywanie płatności za karnety i treningi; wypisywanie się z zajęć i treningów; kontaktowanie się z trenerami, innymi Klientami Klubu oraz osobami prowadzącymi zajęcia; uzyskiwanie szybkich informacji na temat odwołania zajęć lub treningów, a także zamknięcia Klubu.
- System WodGuru dostępny jest również w ramach aplikacji mobilnej, Klient posiadający urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją WodGuru może zalogować się w ramach aplikacji danymi przypisanymi do jego konta w systemie, bez konieczności ponownej rejestracji.
- Klient zobowiązany jest korzystać z systemu WodGuru zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Klientowi zabrania się podejmowania działań niepożądanych, za które uznaje się w szczególności; rozsyłanie niechcianych lub niepotrzebnych wiadomości (SPAM) w ramach systemu; nagminnego zapisywania się i wypisywania się z zajęć i treningów; wysyłania lub innego rodzaju publikowania komunikatów lub wiadomości przedstawiających treści uznawane za obraźliwe lub wulgarne.
§3 BEZPIECZEŃSTWO
- Body Condition Center informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta Klubu. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
- W sali treningowej należy przestrzegać wszelkich zaleceń i uwag trenerów.
- W Klubie mogą prowadzić treningi personalne wyłącznie trenerzy, którzy uzyskali na to zgodę kierownictwa Klubu.
- Przed ćwiczeniem na sali treningowej Klient jest zobowiązany do sprawdzenia urządzenia – wszelkie usterki, uszkodzenia sprzętu i przyrządów należy zgłaszać trenerowi lub w recepcji Klubu.
- W przypadku złego samopoczucia, urazów, kontuzji, wszelkich poważnych problemów zdrowotnych oraz ciąży – należy poinformować trenera przed zajęciami.
- Nie wolno przebywać w Klubie w odzieży z elementami powiązanymi z organizacjami o charakterze nacjonalistycznym lub komunistycznym oraz organizacjami nawołującymi do agresji i przemocy.
- W strefie łazienek i szatni należy używać obuwia zapobiegającego poślizgnięciom (np. klapki).
- Podczas zajęć zabrania się wprowadzania zwierząt; noszenia biżuterii, w tym szczególnie – łańcuszków, bransoletek, długich kolczyków, zegarków metalowych.
- Sprzęt musi być wykorzystywany tylko do tych ćwiczeń, do których jest przeznaczony.
- Zabronione jest rzucanie przedmiotami do ćwiczeń z wysokości.
- Każde urządzenie powinno być odłożone na swoje miejsce.
- Przyrządy i akcesoria do ćwiczeń należy oczyścić/zdezynfekować po ich użyciu za pomocą płynu i ręczników papierowych dostępnych w Klubie.
- Słuchanie muzyki innej niż ta, która gra w Klubie, wymaga używania słuchawek. Zabronione jest samodzielne odtwarzanie muzyki, np. przez głośniki od telefonu komórkowego.
- Rozmowy telefoniczne na Sali ćwiczeń powinny być ograniczone do niezbędnego minimum.
- Za wszelkie szkody materialne z winy Klienta na terenie Klubu odpowiada finansowo Klient.
- W Klubie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających i narkotyków; przychodzenia w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków oraz przynoszenia niebezpiecznych narzędzi i przedmiotów, a także żucia gumy oraz korzystania z telefonu (w sali do ćwiczeń).
- Klienci zobowiązani są do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym obuwia sportowego zamiennego oraz ręcznika. Kierownictwo Klubu zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zasad ubierania się w Klubie i poproszenia Klienta, który w opinii Klubu lub członka personelu Klubu, ubrany jest nieodpowiednio, o opuszczenie Klubu. Ćwiczący mają obowiązek przynosić strój sportowy i mieć ze sobą własny lub wypożyczony w recepcji Klubu ręcznik (w celu położenia go na przyrządach do ćwiczeń I matach).
- Klub informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru i zostawić w zamkniętej na klucz szafce, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (pozostawienia w zamkniętej szafce), mimo zaleceń ze strony Klubu. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
- W przypadku zgubienia lub zniszczenia kluczyka od szafki w szatni zostanie pobrana opłata w wysokości 30 zł, co odpowiada kwocie wyrobienia nowego kluczyka.
- Body Condition Center informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.) oraz za pomocą monitoringu przemysłowego (video). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Rejestrowany jest teren Klubu na wypadek wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie placówki. Materiały z monitoringu przemysłowego kasowane są w ciągu 30 dni. Więcej informacji na temat przetwarzania danych w monitoringu tutaj
- Teren Body Condition Center jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie Body Condition Center znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu Body Condition Center. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, trenerów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Klubu jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy Klubu i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.
§4 OPŁATY
4.1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Podpięcie karty płatniczej (subskrypcja).
- Płatności gotówkowe (gotówka, płatność kartą zbliżeniowo lub przy użyciu PINU).
- Przelew bankowy.
- Inne formy płatności elektronicznej.
4.2. W przypadku płatności kartą płatniczą (subskrypcja) umowa jest zawierana na czas nieoznaczony.
4.3. W przypadku zawarcia umowy na czas nieoznaczony, Klient uzyskuje nieprzerwany dostęp do wybranych przez siebie usług w czasie obowiązywania umowy, pod warunkiem dokonywania za nie okresowych płatności uiszczania opłat okresowych za Okres Rozliczeniowy, za który opłata ta jest należna.
4.4. W przypadku umowy zawartej na czas nieoznaczony, opłaty okresowe należne Fundacji od Klienta pobierane są cyklicznie oraz automatycznie, wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie środka płatności, którym w tym celu posługuje się Klient, kwotą odpowiadającą należności za dany Okres Rozliczeniowy. Płatności pobierane są na podstawie podanych przez Klienta danych dotyczących środka płatności, z którego w tym celu korzysta. Płatności pobierane są do momentu wystąpienia którejkolwiek z niżej wymienionych sytuacji: Klient złoży oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zawartej na czas nieoznaczony; umowa ulegnie rozwiązaniu na skutek wypowiedzenia złożonego przez Fundację.
4.5. Klient, który zawarł Umowę na czas nieoznaczony, może w każdym czasie, bez podania przyczyn, złożyć Fundacji oświadczenie o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie to składa się poprzez swój panel użytkownika lub poprzez przesłanie e-mailem informacji o wypowiedzeniu umowy na adres e-mail: kontakt@bodyconditioncenter.pl.
4.6. W przypadku prawidłowego złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu w ostatnim dniu Okresu Rozliczeniowego, następującego po Okresie Rozliczeniowym w czasie, którego zostało złożone wypowiedzenie. Z tym też dniem zakończeniu ulega dostęp Klienta do usług Klubu, będących przedmiotem rozwiązanej umowy.
4.7 Umowa zawarta na czas nieoznaczony może ulec rozwiązaniu także w przypadku niemożliwości pobrania płatności za kolejny Okres Rozliczeniowy (np. z powodu braku środków na karcie płatniczej, utraty ważności karty) – wraz z końcem poprzedniego Okresu Rozliczeniowego.
4.8. Fundacja ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieoznaczony, bez podania przyczyn, naprzód na koniec Okresu Rozliczeniowego przypadającego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożył Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu. Oświadczenie Fundacji o wypowiedzeniu umowy może być złożone poprzez wysłanie do Klienta maila.
4.9 W przypadku płatności kartą (subskrypcja), Klient otrzymuje promocyjną cenę ze względu na brak naliczenia opłaty administracyjnej. W przypadku płatności w innej formie cena jest standardowa zgodna z cennikiem.
§5 ZAKŁADANIE KONTA W SERWISIE
- Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
- Adres e-mail,
- Imię,
- Nazwisko,
- Numer telefonu komórkowego,
- Data urodzenia.
- Założenie Konta w Serwisie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionego w Formularzu rejestracji.
- Osoby fizyczne nieposiadające zdolności do czynności prawnych lub posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą założyć Konto w Serwisie, jeśli uzyskają zgodę Opiekuna.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@bodyconditioncenter.pl.
§6 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę̨. W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Serwisu (opcjonalnie);
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Wybieram” (lub równoznaczny);
- zalogować się lub zarejestrować;
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail;
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
§7 WYKONANIE UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
- Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- Płatności kartą, przelew bankowy, inne formy płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
§8 KONTAKT Z SERWISEM
- Adres Sprzedawcy: ul. Blaise Pascala 40, 42-200 Częstochowa
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@bodyconditioncenter.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 575 510 890
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: mBank 30 1140 2004 0000 3802 8529 1563
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 6:30 – 20:30
ODSTĄPIENIE I REKLAMACJE:
- Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.
- Bieg terminu określonego w ust. 9.1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: kontakt@bodyconditioncenter.pl. Dane kontaktowe: Fundacja Body Condition Center, ul. Blaise Pascala 40, 42-200 Częstochowa. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 9.3 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ:
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
§11 SIŁA WYŻSZA
- Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
- W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
- W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
- W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.
- Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
- Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.
- W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
- Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.
§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Klubu bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Klubu, zajęć, wizerunku trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
- W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy z Klubem, by Klub był w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.
Załącznik Nr 1 do Regulaminu Klubu.
………………………………………
………………………………………
………………………………………
Imię i nazwisko
Adres
Nazwa i adres przedsiębiorcy
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……
umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..
umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..
Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….
………………………………….
Podpis
(*) Niepotrzebne skreślić
1 podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług
2 podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru
